Bilbarnstol

En seg vecka...
Tiden sniglar sig fram...
Borde plugga för att få tiden att gå
Men lusten har farit sin kos och infinner sig
Någonannanstans och absolut inte här, undrar var...

Tvn har blivit min bästa vän
Tillsammans med soffan och datorn
Borde ge mig ut i det fina vädret lite mer
Men tröttheten tar över och omsluter mig i en dimma

Får se det positiva
Har chansen att vila ut
Slipper stressen som brukar jaga mig i hälarna
Samlar energi och laddar inför en ny tid, ett nytt liv, Förändring ♥




Införskaffade en bilbarnstol till bebisen igår!
Blev också en bärsele från Babybjörn
Är mycket nöjd med våra inköp!!!
Nu behöver jag ett skötbord som man kan hänga på badkaret och madrass+täcke+kudde till spjälsängen... :)
Även en mobil till spjälsängen vore toppen ;) kanske i samma stil som vårt babygym...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0