Sura uppstötningar och salta klubbor

Har riktigt mycket sura uppstötningar nu och speciellt när jag ligger och vilar
Är inte det minsta trevligt kan jag tillägga
Vaknar av hostatacker och kräksmak i munnen och halsen som inte vill försvinna
Tacka vet jag Samarin, hjälper iaf liite

Är nu i vecka 39 + 2
Men ännu har inga sammandragningar eller förvärkar gjort besök
Allting känns precis som vanligt

Svullna fötter och värk i vänster ben som inte vill försvinna...

Idag blev det en ny maträtt här hemma som var supersnabb att fixa till och lika god att äta!
Biffgryta med lövbiff och soya var smaskens med kokt ris och lingonsylt!

Var iväg och handlade lite innan på jägersro.. Köpte en ring som jag tidigare spanat in och så blev det lite kakao :)
Bakade sen en kaka medans Z var iväg och tränade... :)
Blev en god brownie som bara blev lite bränd ;)

Var också hos Barnmorskan idag och bebisen mådde bra som den skulle.
Trodde att jag gått upp något i vikt, men hade ist gått ner 1hg
Är inte direkt supersugen på att äta när man mår illa...
Dricka kan jag däremot göra litervis per dag!
Salta klubbor från Östra Grevie folkhögskola smakar dock fint som snus! ;)

Det var allt för idag
Återgår till min stillsamma väntan i soffan framför tvn
Finns det något bra på dumburken ikväll måntro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0