Spread a little Love and say Hello

http://www.youtube.com/watch?v=k6799FKZtOk - Dagens feel good låt!

Höstmys hemma i soffan idag
Drömde inatt att värkarna satte igång
Tecken på att det snart är dags? ;)
Vem längtar du efter? (reklamannons på stan)

Jag längtar efter min bebis!!
Hela långa sommaren har jag längtat efter hösten
Och nu är den verkligen här!
Nu är det bara bebisen som fattas,
Sen är familjen fullbordad! <3

Nu är det mer liv i luckan än vanligt i magen,
Som vanligt helt tvärt om mot vad som är normalt
Men varför måste man vara som alla andra jämt?
Att va söta men lika som bär vad e det att ha?
Lite ANNORLUNDA är inget fel att va


¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
För någon vecka sen satte jag upp en lapp på mitt MVC
Ensam mamma söker var rubriken


Lappens syfte var att lära känna andra blivande mammor i Malmö
Känner ju i princip inga i min närhet som har småbarn
Så jag bestämde mig för att sätta upp en kontaktannons!

Lycklig blev jag när först en tjej hörde av sig, och sedan en till! :D
Hittills har jag träffat en av dem och tagit en fika på stan
Hur trevligt som helst, men det var lite nervöst när man stod och väntade på henne :)
Känndes som om man skulle på en blinddate! haha
Men hon var hur trevlig som helst och vi hade mycke att prata om
Så nu ser jag fram emot att även träffa nästa tjej som har hört av sig! :)

Man kan aldrig få för många vänner! <3

Just Spread a little Love and say Hello!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0