Hickande bebis

Just i detta nu ligger min lilla bebis och hickar! :)
(Måste vara någon som tänker på den)
Kanske bebisens pappa som just nu är på jobb! ;)

Och hur kan jag nu veta detta?
Jo för på mitt förra besök hos Barnmorskan när hon kollade bebisens hjärtljudet så sa hon att den just precis då hade hicka och visade att hela magen liksom skakade till pyttelite så att man knappt såg det! hehe
Så nu har den hicka inne i magen igen

Igår hade vi riktig fredagsmys här hemma i soffan!
Blev aldrig någon resturang och bio för planerna ändrades
Istället så köpte vi hem en massa godis, jordnötsringar som jag inte har ätit på flera år, chips och dips och cider.
Sen lagade min man kalasmiddag med stekt kött, Pommes de Terre Allumettes (tändstickspotatis), pepparsås och vitlöksbröd! Det var underbart GOTT!
Sen när vi ätit tills vi bägge mådde illa av allt godis så tittade vi på en Maria Wern film, Pojke Försvunnen
Denna var inte direkt dålig, men heller inte särskillt bra, ganska seg faktiskt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ni är riktiga gottegrisar! :)

2011-10-15 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0