En gravids klagan

Sitter och tittar på fotbollen
Mår grymt illa
Har ont i revben och ben/fötter
Foglossningen smärtar varenda gång jag springer upp på toa vilket vill säga var 5e min!
Har haft krampaktig smärta i vänsterarmen mest hela dagen
Annars är allt hur bra som helst! hahahah

Dagen idag har annars varit mycket trevlig!
Har varit på mammaträff-fika på stan :)
Och så har ännu en väntande mamma hört av sig...
Tänk vilken bra idé det var att sätta upp en lapp på mvc!

Köpte sköna inneskor till mig själv på Triangeln idag, och lite smått till bebisen

Imorgon blir det träff med min barnmorska på morgonen
På eftermiddagen sen ska jag äntligen träffa Sandra! <3
Var alltför längsesen sedan sist nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0