Åh vilken lycklig morgon!!!!

Lyckan är total!
Vaknar trött... tittar på tv4 Nyhetsmorgon och sitter vid datorn...
Bestämmer mig för att äta frukost och går ut i köket, och då blir lyckan total!
Kommer ihåg att jag köpte danskt Rugbrød
igår!!!!! :D
Så det blir en supergod frukost denna morgon!



Igår var en väldigt trevlig dag och idag är som väntat energin slut
Besökte Köpenhamn igår och Zaids kusiner
Vädrets makter var på vår sida och vi fick en solig promenad med bad på stranden där de bor
Sen åkte vi till Fields där jag aldrig varit förut och åt på Kentucky KFC
Köpte en Jamie Oliver stekpanna på REA och fick några fina presenter av Zaids underbara släkt :)

Over all en väldigt lyckad dag

Idag tittar jag på Jag saknar dig, en film om två tjejer som är tvillingar varav den ena dör.
Grät på riktigt ett antal gånger under filmen för den berörde verkligen
Nu känner jag mig helt slutkörd, och ska ta mig ett varmt bad :)

Ikväll blir det nog bio, kanske se på Thor eller nåt





Ranja tycker att det är hur varmt som helst i vattnet!
Vi andra står på torra land och tittar nöjt på :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så fin du är :) jättefin mage! Ha en mysig lördag. Kram

2011-10-08 @ 15:34:45
URL: http://emmamedtvam.blogg.se/
Postat av: kicks

tack kompis :) desamma!! kram

2011-10-08 @ 15:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0