Äntligen hemma!

Andra dagen hemma nu
Ingenting är som vanligt
Men allting är sig likt
En liten gäspar stort i mitt knä
Kanske är han hungrig :)

Vi firar Zackarias första Eid nu i dagarna
Både farmor, farfar, mormor och morfar har varit här nu
Bebis mår hur bra som helst och är för det mesta nöjd
Förutom när blöjorna läcker...
Whats up wiht that?
Måste ge mig ut och köpa olika märken för att prova mig fram
Pampers gillas inte i detta hushåll
och det är i princip bara de som jag har en massa rabattkuponger till hehe
Någon som vill byta?

Pappa Zaid är på IKEA för att köpa badbalja till Zacky!
Så det blir ett varmt skönt bad senare idag
Ska återgå till vilandet nu... zzzzzzZzzzZZzZzzZZZz....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0