Drömmar

haha vilken dröm jag hade inatt
Den utspelade sig hemma i min lägenhet,
Jonna var här
En demon kom hit och skulle döda oss
för att vi hade köpt ett bord som vi tydligen inte fick köpa
Hon var blond, smal och såg bra ut- demonen alltså
Jag var vän med Nickie från BB, så han ringde mitt i allt och vi snackade länge om ingenting
Plötsligt har Jonna besegrat demonen genom att sätta ett spjut mitt i hennes två hjärtan,
och för att den sen verkligen skulle dö, var jonna tvungen att äta upp de båda två.
Sen samlades vi nere på min gård, och då kom Nickie också hit.
Jonna och Nickie var lika som bär
Hahaha jag dör när jag tänker på hela drömmen som jag minns i detalj! :D
Mer av den underhållningen tack! ;)

Idag pluggar jag, och jag får som vanligt ett orehört sug efter att diska! :) Toppen!
Annars går det bra! Är nu tillbaka på högskolan och vi har två veckor på oss att plugga till hemtentan och att skriva vårt paper om  IUP

Känns som ett bra tidsschema

Ska på bröllop på fredag, i Köpenhamn
Zaids kusin ska gifta sig!
Så vi åker dit hela familjen och det blir säkert mycket trevligt!

Familjen har nu kommit hem från Iraq efter långa 3 månader!
Har verkligen saknat dem! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0