Underbara vintersol

Då var det fredag idag. Igen!
Hur kan tiden gå så fort?
Veckan har bara flugit sin kos!
Måndag: Skola
Tisdag: Moderna Museét
Onsdag: Anställningsintervju x2, träning
Torsdag: Skola, simning
Fredag: Jobb
Resultat: Underbar vecka!

Veckan började bra med mycket trevligt första besök på Malmös moderna! :D Lär gå dit snart igen! Mycket trevligt med rundvisning där! Det rekommenderas starkt!  Fick bla inspiration till hur man kan arbeta med konst i skolan

Sen kom onsdagen och nerverna sattes på plats! Dagen gick bra, och jag hade tydligen de rätta svaren...
för fårvånandsvärt nog så hade jag plötsligt 2 nya arbeten.
Väldigt positivt överraskad blev jag! Så nu kan jag titulera mig Lärare- på riktigt! :D

Sedan har det gått bra med träningen i vecka, simmade igår och har duktig träningsvärk i ryggen idag! Inte konstigt efter 10000m

Helgen kommer också bli underbar för jag ska träffa mina NO-kompisar!!! :D
Sen ska jag skriva klar min tenta i SV så att jag kan lägga det bakom mig!

Så allting e bra, bara fint här just nu!
Jag älskar det fina vintervädret och ska idag åka ut till en hästgård med E och se henne rida!
Hoppas att ni andra mår lika bra som jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0