Riktigt skönt avslut på veckan!

Var iväg och tränade idag med Ulrika!
(vaknade trött och dålig, så utan U hade jag aldrig tagit mig dit! så TACK för det!!!!)
Det var riktigt skönt och det känns bra med rutin!
Jag behöver det i mitt liv!
När allting annat är hit och dit
Så träningen på söndagsmorgonen är ett välkommet inslag i mitt liv!
Nu ska vi även utöka till en dag till i veckan! :D
Utan motivation kommer man inte långt, och nu är jag väldigt peppad inför 2011 och mitt framtida hälsosamma liv
För detta är på livstid
Köpte ett nytt te påvägen hem från träningen!
Tror ni att det är bra? Någon som har testat just detta? Det lät himla bra iaf och hade en snygg förpackning!
Yogi Womens fitness tea!

Så det blir en kopp till frukost nu och min goda choklad-milkshake-protein-dryck
Med en skål vanilj-yoghurt  och en nygräddad bulle samt apelsinjuice till det! Inte illa för att vara JAG!

Senare idag ska jag träffa bästa bosniern! och så har vårt senaste tillskott i familjen fått komma hem från BB efter 1,5 månader där (förtidigt född så han låg i kuvös)
Ska bli såå kul att äntligen få sen han! Trots att han inte skulle födas förrän om en månad 22 feb! Men han mår bra och växer tack och lov! <3<3<3 lägger ut en bild på sötisen senare

Nu kallar min mage på frukost, såd et e bäst att lyda! Jag älskar när jag får aptit på mat som jag älskar!

Hoppas att ni har en lika underbar söndag som jag har! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0