GOTT NYTT ÅR!!! 2011

Gomorron världen!
Nu är det ÄNTLIGEN nytt år!
Som jag har längtat!
2011 blir förhoppningavis ett bättre år än 2010
Förra året var en pärs... men vi klarade det  fint!
Det är du och jag mot världen...

Jag börjar det nya året symboliskt genom att plugga! ;)
Detta är sista året på min utbildning och jag vill lära mig så mycket som möjligt
Älsklingen börjar också plugga och det tror jag kommer gå finfint! :D
Förhoppningsvis hittar vi en större rymligare lägenhet också så att vi får lite mer studiero båda två!

Mina nyårslöften är att:
- fortsätta minska på stressen
- fokusera på skolan
- läsa mer böcker

Jag lovar inte att träna mer, men det är något som jag verkligen vill få i rutin ;)

På plåten är det små pizzor och sedan har vi en cheesecake med skogsbär! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0