Gluten/laktosintolerant?

Idag ska jag ner till apoteket och köpa ett test som visar om jag är laktosintolerant
Sen blir det ägg och bacon till frukost :D
Fredag är det hela dagen och idag finns inget på schemat
Så jag utnämner detta till en latdag där jag inte måste göra någonting alls
Det tycker jag låter hur bra som helst!
Jag är ju så himla trött nu för tiden
Inte roligt att knappt orka med någonting
Undras vad det beror på...
Har mina aningar...
Imorgon blir det jobb, och sedan orkar jag nog inte lyfta ett finger
Har fått en ny telefon av den bästa :) Känner mig inte alls bortskämd, nejdå :D
Borta bra men hemma bäst, är riktigt skönt att vara hemma igen!



You new
You all new
You new it all
You new it all along...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0