Ny vecka!

Förra veckan gick riktigt fort!
Men jag hade mycket trevligt!
Blev jobb 2 dagar, annars ganska lugnt

Nu e vi tillbaka på praktiken och det går bättre och bättre
Försöker slappna av mer och ha roligt
Frågade om nycklar idag, så får se imorgon om det finns några över till mig!
Hoppar ju in så mycket som "vikarie" att jag förtjänar förtroendet av egna keys! ;)
Så jag håller tummarna för det nu!
I veckan ska vi åka skridskor, å det kommer att bli toppenkul!!!! Jag längtar verkligen till torsdag!
Som en pojke sa veckan före lovet: Torsdagar är min favoritdag! För då har vi både idrott, engelska och nutidsfrågor! Måste bara älska denna unge! <3 :D

Här är en bild från dopet vi var på igår!
Riktigt mysigt var det! Trots att Alexander grät halvvägs genom dopet!
Men när vi kom hem var han go och glad igen!


Mår helt okej nu, trots att jag kräkte imorse...
oj, var ett antal år sedan det hände, å då var det nästintill aldrig pga sjukdom...
Vet inte vad det berodde på, men nu verkar jag ha återhämtat mig!
Har nu planerat klart för några lektioner, och ska nu slänga mig i soffan å kolla lite på BB
Måste se det eftersom en lärare från Malmö e med! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gravid?

2011-09-26 @ 21:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0