Födelsedag!

Imorgon ska vi fira födelsedag här hemma! :)
Har redan köpt ballonger och presenter, så det e klappat och klart
Nu återstår det vad man ska bjuda på...
Ska baka en smörgåstårta a la farmor men det räcker inte riktigt till 10 hungriga direkt :)
Så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra mer...
Funderar och funderar :)
Kanske pizza/piroger/paj???

Har iaf skickat in mina mål för VFT idag, glömde bort det lite igår, så jag hoppas att hon inte blir kinkig för det
Nu är det gjort och det känns skönt, sen ska de bara kunna utvärderas också :D

Men det är riktigt skönt att vara ledig den här veckan!
Behövde verkligen lite tid i lugn å ro så att jag kan läsa lite och försöka slappna av
Jo, det är ju det dära med avslappningen.. Fungerar inte särskilt bra
Men igår lyckades jag en liten stund iaf när jag låg i det varma solariet och lyssnade på härliga sommarlåtar! :D
Det var riktigt härligt!!

Idag blir en lugn stillsam dag
Tar kanske en tur i vår nya bil??? :)
Yes, Zaid köpte äntligen en bil igår!
En silvrig, mycket mer vet jag inte  haha har inte sett den än
Så nu e han glad igen, och är han glad då är jag gladast!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0