En intensiv vecka

Förra veckan var tokigt intensiv
Började arbeta som förskolelärare på måndagen med de underbara ungarna!
Har helt klart valt rätt yrke! :D Blir så glad av alla übersöta kids!
Sedan blev det jobb tisdag, onsdag och torsdag, blandat med föreläsningar, arbetslagsträff, möte och uppsatsskrivning... puh
Blev kanske lite för mycket där, så helgen ägnade jag åt att bara ta det lugnt!
Denna vecka blir det som tur e lite lugnare!
Men jag ska jobba, kanske praktisera och plugga så det e nästan fullt upp!
Måndag: Ringa praktiken, ringa vikariebanken, ringa och beställa mat till alla hjärtans dag!
Sen ska jag ta bussen med lovely Emma till skolan och så ska jag hämta böcker på stadsbiblioteket
Busy life over here... Cant forget to breathe once and a while ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0