Disney on ice

Veckan börjar lida mot sitt slut
Tänk att tiden går så himla fort!
Dock skulle jag önska att nästa vecka
då det är sportlov går lite långsammare än andra dagar
Behöver tid för att andas

Kanske hittat en ny favorit i artisten Sara Varga?
Förvånadsvärt hörde jag henne första gången på melodifestivalens repris
Hon har en särskild klang i sin röst som jag gillar

Igår var vi på Disney on ice
Jag kände mig som 5 igen :D
Dock fick jag aldrig uppleva något sånt i min barndom
Så jag tar igen det nu på äldre dar! ;)
Fast jag kommer nog alltid att ha ett inneboende barn inom mig!
Min barnsliga sida vill jag behålla

Sedan var vi på avslutningsfest
Och jag erkänner
Jag har saknat den höga musiken
Spänningen i mörker
Med strålkastarljus som bländar
Skapar stämning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0