Hösten

Hösten kom hit med stormsteg och den lockar fram något i mig
En ny känsla, en ny tro..
Jag trivs i regn och rusk
Regnet gör att trycket över bröstet släpper och det blir lättare att andas
Mina tankar blir renare och inte lika fulla av obetydliga saker som annars..

Igår var det perfekt hösteftermiddagsväder med värmande sol
Så vi gick ut på stan och då hittade jag den här i en mörk trång källare...



Som i regnet denna morgon blev det här:

och det här:


I helgen var vi på en magisk dansföreställning på Dockan i Malmö
Här gjorde verkligen ljuset att stämningen blev fullkomligt trollbindande

Skuggorna dansade på väggarna... :)


Idag blir det skola och växtförsök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0