Göteborg

I helgen var det Göteborg open och Malmö vann en massa fina guldmedaljer! :D
Helgen har varit toppen och jag har inte haft så roligt på länge!


Träffade en väldigt speciell människa som gör mig glad!



Maten var katastrof hela helgen och popcornen hamnade på bussgolvet





en bra blogg sägs innehålla många bilder :) Här kommer en på hela laget!

Helgen var helt enkelt kanon! :)


Lika som bär <3



Min senaste skapelse...



Älskade du gick bort i fredags 2010-11-19
Min fantastiska fadder som alltid funnits där
Du är nu på en ännu vackrare plats än här
Du är nu uppe hos honom där
Hälsa så gott, vi ses snart igen min kära vän!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack vännen för en helt fantastisk helg med bla dig!! :-) Va! När tog du foto på mina älskade popcorn? (kan det haft varit när jag sov)? ;-) Kram

2010-11-22 @ 15:01:28
Postat av: Emma

Fin blogg du har Kristina :) Ska bli ditt nya läsare :) haha :)

2010-11-22 @ 15:24:06
URL: http://emmamedtvam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack ska du ha emma! :)

2010-11-22 @ 16:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0