Utkast: Dec. 10, 2010

Detta är en väldigt fin dag!

Men ännu finare var det igår under begravningen!
Är fortfarande kvar i Kungshamn, och nu har jag äntligen varit här under alla årstiderna! :)
Köpt 2 julklappar idag :) Hoppas att flickan blir glad!
Ska till släkten imorgon och hälsa på, sedan blir det julmys på julmarknad neröver! <3
Skolan känns så långt borta nu när jag e här.
Trots att jag har med mig alla böcker så har jag inte öppnat en endaste hittills..
Så det blir nog att jag återvänder hem på måndag.
Tillbaka till verkligheten
Tillbaka till det grå
Tillbaka till skola jobb och allt därtill


Jag älskar dig mer än ord kan beskriva

Sophie Dahl’s Voluptuous Delight’s – Tävling

på www.kardemummagumman.se Tävla om en kokbok! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0