tiden bara rusar iväg

Tiden bara försvinner, och snart är det jul igen!
Hej å hå skynda på!
Köpa klappar, fixa mat, baka baka liten kaka och ta dig hit och dit.
Tillslut har jag ingen tid till någonting!!!
Försöker stanna upp och andas.
Sluta aldrig andas, men det går för fort, alldeles för fort. Jag blir yr av att hyperventilera.
Och just i år, sa jag till mig själv, att det ska bli lugnt, helt lugnt, ingen panik och framförallt ingen stress.
Men jag måste sluta vara så jävla godtrogen och tro på allt vad folk säger!
Kan omöjligt fokusera på skolan i allt detta och allt jag skriver blir bara suddigt, luddigt, dåligt kasst.


Men en ansökan till Robinso 2011 det kunde jag minsann utan svårighet skriva igårkväll!
Men den får ni inte läsa! ;)

Annars e det jävligt bra! Faktiskt, svårt att tro, men allt flyter på...
Ska kolla på ny lägenhet efter jul, och det vore väldigt skönt att flytta till en stor 2a med 2 inglasade balkonger! :D
Vi har ju bott i en skokartong i 3 hela år nu! Jag fattar inte själv hur vi har lyckats hålla ihop så länge under dessa omständigheter, men vår kärlek klarar av ALLT! Men nu tycker lilla jag att det kan vara nog!
Jag vill kunna dricka kaffe i ett kök utan att smyga på tå för att inte väcka den som ligger och sover sött!

Nu är bullarna färdigjästa så jag får upp å baka ut! :)






Kommentarer
Postat av: Emma

Tack Kristina :) hoppas allt är bra med dig och god jul på dig :)

2010-12-19 @ 16:37:08
URL: http://emmamedtvam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0