Prinsessor, tivoli, kärt återseende och tacomiddag

Prinsessorna i familjen:






Är dom inte söta? :D

Vi var i Köpenhamn hela helgen och gick bland annat på Tivoli.
Där fick jag mig en mycket oväntad överraskning, det var mitt gamla mentorsbarn som plöstsligt dök upp från ingenstans efter att inte ha sets på 1 1/2 år! :D Jag blev hur glad som helst! Har ju saknat henne!


I veckan var jag på tacomiddag hemma hos Therese och vi hade lika roligt som alltid!
Här är lek med mina vantar:


Julstämningen i Staden Köpenhemn var total! :D

och jag fick ny frisyr! ;)

Snö, snö massa snö!!! Vi åkte pulka och hade verkligen superkul!


<3<3<3





Barndomsminnen väcks till liv av Rasmus :D
Och de har väldigt goda karameller på Tivoli :)




När jag kom hem igen fick jag ytterligare en trevlig överraskning, denna gång i brevlådan!
Ett mörkt choklad och en kokbok <3 som jag vunnit på internet! :D


Mycke har hänt sedan sist! :)
Besökte akuten med en vän som behövde hjälp <3
Bästa vännen kommer tillbaka oväntat tidigt vilket gillas väldigt mycket! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0