I don´t care I don´t care I don´t care ♥♥♥

Beck i nytt paket måste bara älska! :) http://www.beck.com/

Jag bryr mig inte, jag bryr mig inte alls, jag bryr mig faktiskt inte alls.

Med nya naglar och lockat hår är jag redo för den årliga julstädningen! ;)
Idag åker damsugaren fram ur sin vrå och dammet försvinner puts väck.
Senare ikväll är det skola, som jag inte har varit på sedan en månad tillbaka! Fan vad tiden går fort!
Men det ska bli skönt att känna sig som en student för några timmar! ;)
Sedan tar jag jullov i några dagar.
I mellandagarna börjar jag på mitt sista arbete om hur jag vill undervisa som svenskalärare!
Skulle verkligen behöva tvätta men maskinens digitala skärm visar fortfarande ur funktion! *lätt frustrerande*
Fortsätter att leta lägenhet, och denna vecka har 3 st ploppat upp på Nydala som jag har sökt..
Hum... kan ju undra om det är meningen att vi ska bo där då? :) Närmare vänner och framförallt familjen <3
PÅ tal om nydala ska jag dit nu! :) Fick nyss ett sms och blev himla glad! :D så det blir först lite damsugning sen kastar jag mig på en buss :) Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0