Grattis!!!

Idag fyller Pappa år så stort grattis till dig! :D
Imorgon e det dags för mig att ta mig neråt landet igen
Från ett hem till ett annat... :)
Idag har vi bakat pepparkakor :)

Jag har skurit mig på en matberedare och det blev ganska djupt
Tur att man är van vid skador och smärta!


Idag blev det köttfärslimpa med bacon, brundås och ris till middag
och det uppskattades väldigt mycket :) Sånt tycker vi om! ;)


Jag och Emma och Tess på julkonsert förra veckan :D


Utsikten från mitt sovrum! <3 :D

Neröver :)

Vi har spelat en massa spel! Här scrabbles, vi har också spelat skippo!  Hur kul som helst! :)

Smögenbron i bakgrunden


På smögenbryggan breve hummertinorna :)

Cafét på bryggan med tänd brasa! Så underbart mysigt! <3

Kärlek<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0