en dröm

Idag packar jag och funderar på vad det blir till mat
Ska köpa en ny mössa idag tänkte jag :)
Imorgon bär det av till Kungshamn/smögen :)
Det var verkligen längesen jag var där sist
Ska tyvärr upp på en begravning,
men jag tror att den blir hur fin som helst.




------------------------------------------------
Jag hade en dröm
Du krossade den
Jag drömde en ny
Du drömde aldrig om någonting

Jag hade en önskan
Du ignorerade den
Jag önskade något annat
Du struntade i allt

Jag hade en tanke
Du trampade på den
Jag tänkte något nytt
Du tänkte aldrig efter

Jag hade ett förslag
Du lyssnade inte
Jag berättade det igen
Du lyssnade aldrig

Jag hade en känsla
av att någonting var fel
fruktansvärt vrängt
jag gjorde något åt det

Nu lever jag mitt liv
Du finns inte längre med
Jag lever varje dag
Du ruttnar, tynar sakta bort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0