Aristokats- Det svänger ju!!

Ligger och kopplar av efter en heldag på kusten!
Med Aristicats på datan. Men oj vilken studs! ;)

Idag har jag varit hos släkten! Lika trevligt som alltid
Sedan var det julmarknad neröver med glögg och pepparkakor :)
På Smögen tog jag en promenad med kära Klara
Mitt ute i ödemarken hittade vi ett alldeles perfekt café med
varm choklad, lussebulle och värmande brinnande brasa :D

Sedan blev det stekt lax, med pommes, sallad och vitlökssås till middag

Snacka om att jag e helt slut nu efter en underbar dag! :) <3<3<3

-----------------------------------------------------------------------------------

livet vi levde

Text skriven av kicks 11/12

Du pratade om att spela kort
Jag pratade om livet
Du sa att jag skulle spela mina kort rätt
Jag valde att leva livet
Du levde i din fantasivärld
Jag överlevde verkligheten
För dig var allt bara ett spel
För mig var det ddligt allvar
Du tog allt som ett skämt
Det va jag som var skämtet
Du tyckte att jag var löjlig
Jag tyckte att du var fantastisk
Vi levde alltid i två helt olika världar
Hur det egentligen gick ihop är det ingen som någonsin vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0