Lugn och skön helg


Helgen har verkligen varit trevlig!
Har inte gjort något alls egentligen utan mest tagit det lugnt.
Sista dagen på ramadan idag, det är ganska skönt det också! :)
För det har blivit ganska mycket extra matlagning denna månaden...
Var å såg på hiphop i folkets park i fredes med älskade,
Det var vi där och en massa fjortisar :)
Ibland, men väldigt sällan längtar man liksom tillbaka till den åldern,
när man slapp att bry sig om just någonting alls. Man var nog lite mer fri då...
Men fördetmesta så trivs jag ypperligt med mig själv och min nuvarande ålder.
Varje ålder har nog sin egen lilla speciella charm, både just när den upplevs och efteråt...
Har också varit och simmat idag.. men det blev mest lek och plask i eslöv med E
det var mycket behagligt, trivsamt och mysigt :)
Lekte även med zozo idag och hon fick två nya böcker.
Som lärare måste man ju se till att de börjar med sina studier i tidig ålder! ;)
Kattböckerna blev väldigt uppskattade så det blir garanterat fler av den sorten! :)
Imorgon blir det träning på gymet igen... om inte huvudverken håller i sig vilket jag verkligen inte hoppas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0