Grått regn, solsken och Göteborg

Den första gråa kalla råa hösten kom med besked
Regnet och blåsten kändes värre ju närmare skolan man kom
och väl framme var humöret i botten
Föreläsningen var dock trivsamt behaglig med härlig göteborgsdialekt
Lunchen kom och man fick i sig lite mat
Jag undrar hur många gånger humöret kan vända under endast en förmiddag... :)
Tillslut så bestämde jag mig iaf för att skona mig själv från sista föreläsning och cykla hemåt igen
Påvägen stannade jag till vid caroli och hittade två bikini som jag köpte till mig själv
och humöret blev markant bättre :)

Solen hade också börjat att skina så det gjorde underverk på min dåliga dag

Sedan blev det bestämt att jag åker upp till Götet på fredag ändå
Så nu är jag supernöjd igen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0