80 årskalas!


Var på åttioårskalas häromdagen!
Det kändes väldigt speciellt, vi var nere i Trelleborg och trots att det hade regnat tidigare på dagen så var det uppehåll på kvällen. :)
Hoppas själv på att både jag och min man blir så gamla plus lite till! :) 
Förresten så vill jag dö först. Av oss två. Jag vill inte alls bli den som blir lämnad ensam kvar, nej nej nej :)

Ulla stod iaf med sin man vid sin sida och han höll ett gulligt tal!
Presenten bestod av ett halsband med någon gammal symbol på, och det visade sig att det var samma symbol som hon har på sin förlovningsring! Jackpott!!!! Hon blev hur glad som helst och jag också!!! :D
Det finns inget bättre än att glädja någon annan!!!

Maten var verkligen jättegod!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0