Thats it!

Då var julen äntligen över :) *puh* Det har blivit ganska mycke stress  hit och dit...
Det ska bli skönt att falla tillbaka i gamla rutiner igen med tvätt, skola, träning och vanlig matlagning
Var och tränade med bästa idag
Det var hur kul och skönt som helst
Imorgon börjar skolan, med att skriva uppsats med A.
Vet fortfarande inte riktigt vad vi ska skriva om... *hum*
Men det brukar lösa sig i halvlek
Jag förbereder mig med att koka kaffe och ordna med matsäck...

Träffade två små nya kusiner under julen
Det var mycket uppskattat :)
Tyvärr är vår familj inte särskilt bra på att hålla ihop... till skillnad från min man som har typ världens största släkt över hela världen...
så jag kan bli ganska avundsjuk på det ibland... man kan undra vad det beror på...
Men som tur är kan man alltid börja om från början, och bygga upp till något fint.
Samtidigt så skickar en annan kusin mail som man varken har sett eller hört något från på år och dar
Mycket roligt det också *ler*
Vad skulle vi göra idag utan vårt kära kära FACEBOOK? hahaha



Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag tycker också det ær hærligt att julen ær øver. Det har varit lite ensamt før min del. Snart kommer jag o hælar på!!! =)

Ælskar dig!!

Puss

2009-12-30 @ 13:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0