Sömnlösa långa nätter...

Skulle verkligen behöva sova nu... men vet inte hur

Tankar som mal och mal
Jag vill hitta den rätta vägen
Men jag vet inte hur
Jag vill ha de rätta svaren
Men inget facit hittar jag
Inga kartor visar vägen
Inga skyltar visar rätt håll

Man trampar på i samma spår
och ser andra gå på samma håll
Man vill varna, säga till
att ta den andra vägen,
men räcker inte riktigt till

Man vill så mycket mera
än det man klarar av
Men utan viljan i grunden
skulle nog allt bara rasa en vacker dag


Så med viljan i min ryggsäck
och en blick som siktar högt
Kanske jag en vacker dag
når till stjärnorna jag sökt

Kommentarer
Postat av: Lajsaaaaa

Underbara Älskade Kicks!

Du är så fantastisk.. men du, den rätta vägen går mot Gbg ;)

Love You!

2009-12-08 @ 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0