Min morsdagspresent från mina underbara barn! <3


Igår kom min morsdagspresent och gissa om jag blev glad :D
Självklart hade jag beställt den själv, annars hade jag aldrig fått den! Haha ;)
Jag älskar den verkligen (och försöker så gott jag kan förbise att glossybox ännu en gång begått misstag i kommunikationen med oss kunder)
Men en maskara kan man aldrig få för många av, min är snart slut :)
Läppglanset blev jag mest nöjd över för det känns så lyxigt i sin guldiga förpackning
Det luktar även gott och känns behagligt på läpparna
Ögonskuggan var tyvärr krossad så jag antar att jag får en ny
Jag var rädd för att boxen skulle innehålla en massa anti-aging-produkter men tack och lov så slapp vi dessa :)
Alla mammor är faktiskt inte gamla grå å rynkiga ;) (skämtåsido)

 

Är du nyfiken på Glossybox? Då tycker jag att du ska klicka dig vidare på länken här och beställa ditt alldeles egna vuxenkinderägg! ;)

http://www.glossybox.se/referal?CI=MTk5MTg=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0