Månadens glossybox är här!

Då var månadens höjdpunkt äntligen här
Glossyboxen fanns att hämta hos mitt postombud imorse :)
Månadens box gjorde mig riktigt nöjd
Först å främst så fick man en energidryck från Femme å jag uppskattar alltid en extra liten överraskning!
Dessutom är energidrycker vad som håller mig någorlunda pigg på dagarna när nätterna är som de är med 2 småbarn hemma! ;)

I boxen denhär månaden fick jag ett fint somrigt nagellack i fullsize å en ögonskuggsprimer också den i fullsize
Sedan ett prov från wen vilket jag varit nyfiken på tidigare :) Det är ett balsam som fungerar som ett schampo och ska tydligen var väldigt bra och skonsamt för håret
Tvålen från dr bronners verkar väldigt rinnig i konsistensen men luktar gott
Sist och också minst fick jag en ansiktscreme från akademikliniken :)
Ser fram emot att prova allt och mest nöjd är jag över balsamet från Wen! <3

 

Är du nyfiken på Glossybox? Då tycker jag att du ska klicka dig vidare på länken här och beställa ditt alldeles egna vuxenkinderägg! ;)

http://www.glossybox.se/referal?CI=MTk5MTg=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0