Glossybox

Idag kom månadens glossybox! :)
Detta är nog första månaden sedan jag började prenumerera i april som jag inte har toklängtat till månadens box!
Har beräknat bf på måndag (4e feb) så jag har en massa annat att tänka på å längta till just nu ;)
Även förväntningarna på boxen var ganska låga men jag blev glatt överraskad när jag till slut öppnade min rosa lilla låda! :)
Jag måste ha fått den bästa boxen denhär månaden för innehållet är värt över 500:- med 4av5 orginalprodukter!!!
Så jag är ännu en gång otroligt nöjd!
Produkterna jag fick är:
• Burt's Bees Lemon Butter Cuticle Cream- nagelbandscreme
• Percy & Reed- torrbalsam
• Illamasqua- Cream pigment
• Elite Models- Intensity Eye Pencil
• Oliva by CCS- Eco Makeup Remover Wipes

Blir du sugen på att testa en låda av lyx för endast 139 kr? Kika in här:

http://www.glossybox.se/referal?CI=MTk5MTg=

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0