BF

Idag var jag beräknad att föda
Dagen kom och gick men ingen bebis i sikte ;)
Bekymrar mig inte särskilt mycket
Visst hade gärna sluppit gå gravid en dag till, men känner absolut inte av någon stress
Det är snarare omgivningen runtomkring som gör det ist :)
Erkänner att jag länge varit trött på att vara gravid men det är inte som om tiden går i snigelfart
Snarare tvärtom
Så två veckor hit eller dit spelar inte mig någon roll
Jag har fullt upp om dagarna ändå
Idag har varit en vilodag hemma efter en sömnlös natt
Hoppas på lite bättre sovtid inatt
På onsdag är det kontroll hos Bm och imorgon får vi se vad som händer
Blir kanske en runda till öppna förskolan
Zacky älskar att vara där <3
Saknar mina mammavänner...
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0